shulululu

Dag 1 - Heej jag heter Annika eeh jag gillar att sitta vid datorn :P Jag älskar manga och japan ^^ Och aa sånt :3

Dag 2 - Det som betyder mest för mig är.. hmm. Mina vänner <3 Jag älskar er alla för utan er är jag inget ni hjälper mig genom livet <3
Dag 3 - En rolig kväll för mig är att kolla på manga film med mina julviga kompisar eller familj/ eller att sitta och lana med energidricka 8D

Dag 4 - Någonting som stör mig är fjortisar. Folk som tror de är nått speciellt, som är elaka mot andra för att själv på bättre det är del tycker jag.
Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

  • Jag älskar manga
  • Jag gillar datan
  • Jag spelar Minecraft och lol (leage of legens)
  • Mina bästa vänner är Lella, Matin, Anton, Emily, och emmy, mm.
  • Älskar mina vänner
  • Älskar min familj
  • Vill till dreamhack (ska dit)
  • Vill till uppcon (kanske)
  • Önskar mig en Domo väska
  • Och totoro klocka :33

Dag 6 - Vad är kärlek:   Det är någonting underbart, man blir glad av det, det är en sån kraft man får i kroppen och man bara orkar att göra mer <3

Dag 7 - Mina syskon: Jag har en stora syster som heter Anneli :3
Dag 8 - Favoritplagg: eeh min monster tröja :3
Dag 9 - Favoritserien att titta på: hmm, The Big Bang Theory och Bleach :3
Dag 10 - Det här saknar jag: Jag saknar tiden då jag var liten och allt var mycket lättare än nu 
Dag 11 - Min mobil: HTC Wildfire s <3
Dag 12 - Något som gör mig avslappnad: Data :33
Dag 13 - Favoritmärke: hmm, venne :P elle joo cupcake cult :) 
Dag 14 - Om du fick en miljon, vad skulle du göra?: Köpa flera kigurumis 833 
Dag 15 - Mina drömmar:  Att få 2387120984723894823094 st olika kigurumis xD
Dag 16 - Det här är jag beroende utav: Minecraft :33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0